خوب یا بعد خوب

خرید بک لینک

امکانات وب

به نام اولین خالق زیبایی خدای مهربان

آیا بهتر این نیست که با بهترین کیفیت و نزدیکترین راه به حالی خوشایند و راهی درست دست یافت،اغلب ما بایستی تجربه های تکراری را از زندکی ببینیم و درگیر آن شویم تا پخته شویم و راه درست را انتخاب کنیم،واین اشتباه تکرار شدنی از بی توجهی ماست.حالا ما چطور میتوانیم از زندگی به درستی لذت ببریم و کمتر دچار به اشتباه شویم ،البته راههای بسیاری را همگان گفته اند وباز هم میگویند که نظر این شخص صغیر این است که به جای اینکه برای انجام کاری به خود سختی ندهیم ،البته به جان خود،قبل از زیاده خواهی،از دیگران کمک بخواهیم ،هر چند برای کاری کوچک ،تا بدینوسیله از عقل شخص خودمان یاری خواسته باشیم،این تمرین را مکرر انجام ب هیم تا زمانی که دیگر لازم نداشته باشیم خود را برده دانسته و سختی بکشیم،واین تجربه که از قبل شنیده ام میگوید قبل از انجام کاری مدتی اندیشه انجام آن کار را از سر بگذرانید

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۶ساعت 0:54&nbsp توسط یدی |

خوب یا بعد خوب...

ما را در سایت خوب یا بعد خوب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 3:36

صفحه بندی